När tvärtomeffekten slår igenom

Hur kan det komma sig att när man har hela dagen planerad, man har reflekterat igenom dagens uppgifter. Man har gjort sina noteringar och försökt hålla ihop allt. Sedan börjar dagen och det blir absolut inte som man tänkt sig. I bland till det bättre och i bland till det mindre bekväma. Ofta faller allt på plats till slut men man blir helt rörig i huvudet. 

Kontrollfreak, jag, NÄÄÄ!


Jag vill även tacka min vinterjacka, som stöttar och värmer mig nu när vädret fått en ordentlig flipp och vägrar bli stabilt. Känns AkWaaarD i MAJ. Gjorde ett tappert försök i förra veckan men nu vet jag att jag gjorde ett fatalt misstag. 


Krizz~
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0