Dags att vakna upp ur vintersömnen

Nu har halva veckan gått och jag är så ser fram emot några dagars laid back avkoppling. Jag är så sugen på att fira in våren, brassa på korv och ställa ut blommor på altanen, röjja ute i trädgården, måla staket. Just nu står tillvaron still. Velar fram och tillbaka, vinterjacka eller vårkappa, vinterskor eller nya fräscha sneakers på fötterna? Ska jag gå upp eller ligga kvar, kommer solen att skina i dag eller blir det ännu mer crap väder ute?
       
                                               Snart är det helg och då har jag och Nils Oscar en dejt!

                                                            Nils Oscar


Fick ett vackert välfyllt påskägg på jobbet! Vi tackar allra djupast!

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0