När man känner värmen

En återkomst. Jag har haft fullt upp med att vara social, nåja i mina mått mätt.


I dag blir det en fin fin, solig o glad dag. Ute smälter snön och jag hör att fåglarna hittat fågelmaten, de har bråkat en stund. Jag vaknade precis i soffan där jag ofta sover när min man inte är hemma. Det känns bättre att sova här då. Jag kan elda om jag fryser, ha tv'n på om jag hör ljud och har köket runt hörnet när jag nu ska göra frukost. Har börjat fundera på vad man skulle göra i dag men jag blir smått stressad av alla alternativ. Ta en sak i taget var det.

Jag tror att jag börjar med att plugga in datorn och annonsera min närvaro på högsta volym. Lite NERD blir säkert mina grannar glada åt att höra en dag som denna.

För övrigt skulle det sitta fint med ett par nya solglasögon nu och ja det går jättebra med min löpträning. Hör nu alla barn, som man ligger får man bädda.

//Krizz~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0