När man känner stressen...

I morgon har jag en fullspäckad dag, redan nu är jag bestämt orolig för min hälsa och om jag överlever det hele så lovar jag att kanske putta in en bild eller två här på loggen.

Första anhalten blir på jobbet och fredagsjogga med kollegor. De pratar lungt tempo men jag anser att det är över min förmåga att leverera. Jag gör det för mitt hjärta, mina framtida barn och för den underbara träningsvärkens skull. På kvällen ska jag förstöra allt jag under veckan byggt upp genom att ta igen mig i goda vänners sällskap och en tur på stan.

På lördag lagom stekt ska det testas afrikansk dans. Ser fram emot det!
Utöver detta har jag en vägg i köket som ska färdigställas. Det kommer att bli super.

Vi hörs i helgen alla goa, om det är något kvar av mig.

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0