När benen är pigga

Den här veckan drog jag igång träningen på allvar igen efter en stunds vila. Kroppen känns pigg och motivationen finns där. I går tog jag 5km på 30 min, men på löpbandet. En bra prestation men någonstans i bakhuvudet ligger ändå milen. Den ska jag klara under 1 timme och där gäller det ju också att orka hela vägen.

Nåja, i morse drog jag ut i spåren för att träna "på riktigt" och det är ju mycket jobbigare. Gäller bara att ta det lungt i början och inte stressa.

Jag ska försöka hinna gå på minst 2 pass under nästa vecka. Variera kondition med styrka kombinerat med egen träning.

Nu är jag lite mör men efter frukost och lite vila så ska jag hinna med lite ordning här. Fortsätta med småfixandet.



Solsken!
Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0