Christian Audigier och Grythyttan

Nästa vecka och veckan därpå när vi har vänner över på middag så kommer jag garanterat att ställa dessa (bilden nedan) på bordet. Har även beställt svenska viner från Grythyttan med smak av blåbär, lingon och vanilj. Finns inte i det ordinarie sortimentet, det enda dryga med det hela.





Har trots min träningsvärk i ryggen!? överlevt helgen och hunnit med det mesta. Den afrikanska dansen på Urkraft (Vasastan) var riktigt roligt och det var hårdträning av klass. Heta rytmer från trummor, live och en duktig danslärare. Kanske inte så bra med att ha varit ute och flängt kvällen innan. Jag var helt dygnsur och slut efteråt. Underskatta inte dans. I dag är jag piggare så nu har vi trixat vidare med köket hemma, yes, the never ending story. Men nu sitter där färg på väggarna. Ser riktigt fräscht ut.
Jag bjuder inte på bilder eftersom det inte finns några bevis från helgen men det får vi ta och leva med.

Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0