När vi tar lite nya tag...

Nu har jag uppdaterat min header och jag är inte riktigt nöjd med resultatet men det går att leva med för att jag har inte har tid att fixa med det nu.

I går drog jag ihop ett gäng till "stackars-oss-för-att-vi-jobbar-sommar-och-förtjänar-en-öl" kväll och drog iväg till lokala. Hade trevligt och solen tittade även fram vilket gjorde kvällen bättre. Det droppade in lite folk hela kvällen som jag inte ens hade räknat med vilket gjorde det hela mycket trevligt. Lärde känna lite nya ansikten och även gamla bekanta fanns på plats.

Maten var inte den bästa så #Fail, trots att jag själv och andra har ätit väldigt god mat där tidigare (Gustos) men troligen så har de väl sommarpersonal där som är lite trötta på livet.

I kväll går vi på bio, thats it! Det är lite segt i dag kan jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0