När vi avslutar en skön kväll med löprunda..

Hade en grymt skön dag igår med spontanbesök på Grönan för att se Nas och Damian tillsammans med damen V och tillbehör. Vädret var grymt och ölen smakade bättre än någonsin. Det enda som irriterar mig är alla "fula gubbar" när man ska bege sig hemåt. Glömde att ta med mig pepparsprayen och lustigt nog var det extra mycket bara för det. Det var en som letade efter mig på stationen när jag hade gått av tåget, stod och lurpassade. Vilka onödiga människor. Jag tror också att jag är en av de få som kan springa i klackarna från bussen och hem på max 2 min.

Ikväll har jag bestämt mig för att äta köttbullar med mos, är så sugen på det att jag inte kan tänka på annat just nu. Först tar ja en sväng förbi min arbetskamrat och hennes nya hydda.



My love is your love

/Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0