När dagen bjuder på överraskningar

Min dag började rätt kasst så här kommer några highlights.

Jag..
...ramlade på rumpan mitt i stan...
...kom en halvtimme försent till vaccinationen
...gick vilse
...fick åka med tågföraren på pendeln eftersom hon stängt dörrarna precis
...hade hår som såg ut som krulle krulltott efter allt springande i snön
...avböjde medicin för 500kr efter kommentaren "det finns ingen garanti för att den fungerar"


Nu har jag vikt tvätt och ätit två korvar eftersom köket är under construction för tillfället. Har beställt glas till köket och snart kommer det att sitta uppe, förhoppningsvis går allt enligt plan. Det kommer att bli snyggt.


//Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0