Absolut!

Har suttit hemma i dag, kändes en aning som förkylning men det är ingen mening att känna efter, man bara låtsas som att det regnar.

Den där reklamen för pension där killen går omkring och bubblar om att allt inte är relativt men det kan bli absolut, det enda som är absolut just nu är att det är 20 MINUS utanför och det, det är något som är ABSOLUT.
Satte på mig skidbyxor! och hela munderingen när jag skulle till affärn, när jag kom hem kände jag mig som Madonna efter en ordentlig botoxbehandling i ansiktet, inte för att jag egentligen vet men jag kan ana.

Produktionsnivån är inte hög just nu, tror att den frusit fast någonstans därute.

En annan sak också...

Max i malmö har hemkörning, det om något var deprimerande, malmö. (kika o se själv på Onlinepizza.se)

Från mig till er headz därute som just nu befinner sig i Indien, Fillipinerna, Thailand osv. stanna där, bara gör er själv en riktigt stor tjänst o stanna.

I kväll ska jag kolla in paradise hotel och enbart härda ut.

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0