När städaren tagit semester

Det blir en massa småfixa i dag. Försöka att få lite ordning och reda eftersom det tydligen inte sköter sig självt. 
Dagens tottokuponger är inhandlade så nu hoppas vi på att det blir en liten avkastning i eftermiddag. Mest har jag bara hängt framför datorn och uppdaterat mig på världen. Var jute vaken innan lunch så många knop har det inte blitt idag, ännu.

Nu bok på G! "Vi som hade alla rätt", hittade jag inte på bokrean så fick blir ordinariepriiii. Nu ska jag söla vidare och göra (o)nytta. Karln har fullt upp med att fixa med arbetsrummet. Nya golv ska in och inredningen ska upp. Just nu ligger alla verktyg och skräp där inne, det är så det brukar bli.



Nedan är en bild på en sovande vulkan på ön, bilden är inte rättvis för det var verkligen fint.


Sköna lördag!
Krizz~

Sovande vulkan ..zz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0