När det händer noll...

Snälla ställ inte din cykel här utan ställ den i stället istället.....:)


 

Det händer entee så mycket i livet just nu. Fyller mest ut tiden. Allt verkar gå i slowmotion förutom den effektiva tiden och den blir så intensiv att man blir helt tom när man kör på högvarv. Man kommer hem en fredag och efter lite mat så ligger man i djup dvala. Hade en spontan o skön helg i övrigt, träffade en gammal räv, höll på att ta dö på honom i trafiken men det får man stå ut med efter alla år av fin vänskap. Jag fick till och med en semla och det klassar jag som ett gott betyg. Lite bowling med nya bekantskaper och hade besök över också och det var trevligt. Fick höra att vår bäddsoffa slog en hästens, så jag föreslog ett byte!


I veckan fotsätter träningen och lite småpill med ditt o datt därefter lovar jag att försvinna en stund.




Krizz~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0