Honey i'm home

I många dagar har jag haft en dum bakterie som vägrat att lämna mig. Det känns som att jag fräst ut halva hjärnan snart. Att ha feber i 30 graders hetta är Inte OK. Trots detta så lyckas jag bara se halvdö ut på alla semesterkorten. Jag har legat med is och kall handduk för att lindra hettan, man vet ju inte om det är febern eller bara varmt.



Men jag är inte den som är den. Har  ju haft en kanonsemester tack vare att jag åkte till ett vackert litet land med en karl som värnar väldigt mycket om mig. Har varit väldigt skönt att dra ur proppen ett tag, disconnect. Nu känns det bra att vara hemma trots att det är 40 graders skillnad.

Natt natt
Krizz~

bada bada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0