När vi tvättar våra kläder..

Jag ska få ett nytt rum, jag ska få en ny tvättstuga där jag ska tvätta våra kläder. Så låter det nuförtiden när det nya projektet är igång och byggdammet yr i huset. I dag tvättade jag golven 3! gånger och dammsugade lika många. Storstädning och 28 grader, mer kärring kan man inte vara en sådan här dag. Men jag gläds faktist åt det för att det kommer att underlätta hanteringen och logistiken något. Sånt är väldigt viktigt inför framtiden *blink* *blink*

Laundry 4 life

Nåväl! Snart inkvarterar vi på Anglais i stan och ska bara njuta av den fina dagen, vila, stretacha och vara. Nä så allvarligt är det trots allt inte men jag ser fram emot en del av kvällen, resten får jag förtränga när det väl är genomfört. I morse fick jag världens laddning av våfflor med glass av herrn i huset och nu står han ute i köket och rör ihop en god pasta. Jag har en väldigt duktig kock att göra med.  Måste även erkänna att jag var så röksugen i morse att jag höll på att tappa fattningen, men icke! det är bara att kabla demonerna och plocka fram viljan i dig.

Dags att bli av med blöjjan, nu åker vi inte längre på ungdomsbiljett via SJ!

//Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0