När umpa blir pumpa...

Jag tror att jag blir tokig. Jag har en sån träningsvärk efter mitt pass igår. Jag kan knappt hasa mig upp på stolen med hjälp av mitt armstöd. Det var säsongens första Body Pump pass och jag lovade mig själv att inte kriga för att spara på musklerna men är man krigare så är man, det går inte att göra på annat sätt. Trots det så tog jag det lilla lugna med vikterna och försiktigt med benen. Vi hade en finsk instruktör, en äldre herre, en riktig krutgubbe! 
 
- Para ett varv kvar, para den, komigen!
- Ni ska uuut med armpågarna
- stiiirka, stiirka, ni är mycket stiiirka.

 

Sen gjorde han en skön paus en av gångerna, han tog stången och rockade med den. Inombords dog jag men man kunde inte hålla sig och jag skrattade massor. Mer skoj o stoj! Sånt gillar jag.

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0