När man schteeeker

Men vad är det som har hänt, jo jag har fått ett liv igen. Nu är det högsta växeln som gäller och därför sjunker mina nätskriverier. Ja det där med liv kan vi diskutera fram and tobago eftersom min helg bara inneburit att jag suttit och stirrat "zombiestyle". Det har tagit mig två hela dagar att bli en människa igen. Kroppen har hängt sig och jag har haft en stor error ruta. I detta tillstånd så tittar jag upp mot himlen och tackar självaste fadern för att jag ännu inte har ungar. Jajses!

I dag har jag ägnat mig åt matlagning på nivå 5 av 5 och det resulterade i en mycket god kålsoppa och förberedelser för mina kålmakaroner. Det är nog mina ungerska gener som spökar och min kocktröjja med totto är väldigt fin.




I veckan blev det några sena kvällar som faktist gick i spanskt tecken. Var iväg med jobbet och körde på någon gård. Fick dansa salsa med Tobias something från Let's Dance. Den mannen tjänar pengar, undrar vad han fick för en halvtimmes gig med oss?! Kvällen innan träffade jag tjejerna för en stund. Goa o glada som vanligt. Tapas till middag är aldrig fel mina vänner. Jag var som en vandrande vitlök efteråt.


Slutligen vill jag bara inflika med världens härligaste klipp, ska också testa detta.
Kanske blir lite roligare att gå på skithuset nästa gång.

Krizz~






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0