När Huston har ett problem

Vad är det som sker? I måndags hade jag en kortärmad blus på mig, en jag använt till och från. Inga konstigheter där alls fram tills dess att jag ska på gymmet och byta om. Jag får inte av mig blusen eftersom mina armar sitter fast i blusen. Ärligt! Ser ut som en idiot med tygstycket hängandes över armarna (blunda och föreställ) och jag drar och drar tills det slutar med att jag krånglar mig ur den, en liten bit i taget. Jag tar upp dilemmat med tjejerna och de bara skrattar bort det hela, köp en större, säger folket.

Vad händer i dag då? Jo, jag ska sätta på mig min klänning och samma sak där. Mina armar är helt enkelt för kralliga eller FETA eller muskulösa, skit samma. Jag får inte panik direkt med jag undrar ja.. Nu vill jag inte mer.



PUNKTFÖRBRÄNNING ÄR NÅGOT MAN BARA KAN DRÖMMA OM.
TRÄNING GER RESULTAT MEN ÄVEN I OÖNSKADE FORMER.
SOCKER ÄR SOM EN FÄSTING, DU VET ALDRIG VAR DEN UPPENBARAR SIG NÅGONSTANS.


//Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0