När fattig bonddräng tar helg

Var tog min motivation vägen? Jag tittar ner och inser att jag tappat den i golvet. Den här veckan kan man likna vid en trög uppförsbacke och inte har jag några speciella skäl till det heller. Att det inte blivit någon träning bidrar nog till en stor del, men jag har prioriterat annat och då får jag bara vara nöjd med det. Nu är det skärpning som gäller. I morgon får jag besök och trevligt sällskap på middag igen. Vi ska ha trevligt trots den rådande bristen på bra väder därute.

Just nu sitter jag snällt och väntar på att revbensspället ska bli färdigt och snart ska jag sprida min ljuva sångröst när "Så ska det låta" drar igång. Tommy, åh Tommy... Körberg. det gillar vi. Tummen upp!




A cup of love




NU är det dags att fläska ikapp med Tommy.. //Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0