När storasyster får vara stolt...


Hela två dagar har jag suttit inlåst på kurs med massor av statistik, siffror och kloka slutsatser. Nu är det fredag och jag är helt slut. Vi ska äta något gott och troligtvis så kommer sömnen att ta över sedan. Jag behöver dig sömn!

I morgon ska jag se lillebror spela Rugby! Vi ses inte så ofta så det ska bli jätteroligt och jag har aldrig sett honom spela. Jag har dessutom väldigt höga förväntningar! Ringde mamma för att stämma av tdigare...

så här lät det...
Jag- När spelar han?
Mamma - Jag vet inte ritkigt
Jag- hmm OK men jag tänkte också passa på att fråga om vad jag ska ha för text på plakatet
Mamma- [tystnad]........ hmm Näääej men du får ju inte skämma ut din lillebror
Jag skrattar och talar om att det var ett skämt
Mamma- Jaha OK nä men det där är väldigt viktigt! Du får inte skrämma upp honom
Jag- Nä, vi ska bara ha på oss de förtryckta tröjjorna
Mama- Ehhm...
Jag skrattar igen mamma o andas ut!


Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0