När man planerar inför planen...

Just nu sittter jag fortfarande nyvaken i morgonsoffan och tittar på morgontv och låtsas att det fortfarande är morgon utan att bry mig ett dugg om att jag redan skulle ätit lunch vi den här tidpunkten på dagen. Jag sitter och planerar och är helt inne i min byggvärld. Det är roligt men även lite utamande. Allt är inte så enkelt men det blir fint när det väl börjar ta form.

                                                  Planerar kök ;) Planerar och planerar


Nu är det relativt enkelt. Jag använder IKEAs köksplaneringsverktyg. Jag tycker att den är pedagogisk! Testa själva, finns på ikea.se


En annan sak...

Såg på nyhetsmorgon här nyss en kille från Eritrea som vann 1,2 miljoner på Triss. Han är hotad av utvisning från Sverige men var väldigt positiv trots det och forhoppningsvis får han stanna eller så kan pengarna nu hjälpa honom att komma ett steg längre. Han kanske köper en egen Ö eller startar en verksamhet, altså använder pengarna på ett klokt sätt. Jag hejjar på honom! All lycka!



Ha nu en underbar morgon.

PS: Jag hejjar på Sverige i fotbollen i kväll. Ungern kan också komma med med primärt måste Sverige vinna!
Jag tror på er killar. Zlaaaatan .. Zlaaataan! Vart ser ni matchen i kväll? Jag funderar på att se den hemma.



Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0