När man glömmer...

I panik såg jag att klockan hade slagit 11:42 och jag var tvungen att snabbt packa ihop för att ta mig ner till gymmet inför höstens första Body Pump pass. Jag är så glad, jag har matlådan safe att ta till direkt efter träningen. Jag springer fram till hissarna och klämmer mig snabbt in mellan dörrarna som håller på att slå igen. Jag springer ut på gatan och blir nästan överkörd men jag fortsätter. Klockan är 11:55 och jag rusar igenom receptionen, slänger ner grejjerna på golvet och hinner klä om. Jag står där i underkläderna och i panik upptäcker jag att jag glömt träningsbyxorna!

ÅH!! Så drygt! :-(

Får ta på mig allt igen och ge upp! Jag får gå upp och sätta mig med min matlåda som är fylld med pasta för att stilla hungern efter en hård timme med stången. Men nu var det bara jag ....och mina kolhydrater.

Jag säger bara YEY!

Vi hörs

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0