När man blir lurad

På väg hem i går stack jag in huvudet i affärn och skulle på 5 min skramla ihop en middag. Vid den här tiden brukar jag vara likgiltig och cellerna där inne i skallen försöker verkligen men de fungerar inte. Det gör nästan ont att tänka, jo faktist! Hela dagen går de där små på högvarv, de är objektiva, de är listiga, producerar idéer och smarta lösningar. Precis som att benen efter ett hårt träningspass nästan viker sig som spagettistrån precis så töms mina hjärnceller på kraft. Tillbaka i affären springer jag fram och tillbaks mellan hyllorna. Jag plockar nästan mekaniskt ihop ingredienser, ost, tomat, skinka, jalapeños och medans jag gör detta funderar jag på vad det ska bli av allt? Jag springer fram och tillbaks, tittar och försöker att få en smart idé. Precis som när himlen öppnade sig och vattnet försvann för Moses när han skulle leda sitt folk över havet precis så fick jag min uppenbarelse. Jag tittar ner på en hylla och ser "Pizzakitet". Jag ler stort! Det blir en väldigt god middag och järncellerna får vila till filmen Män som hatar kvinnor. Jag ska på galapremiären av uppföljaren på måndag. Det ska bli väldigt roligt. Filmen var bra.

Under tiden jag stod i köket och pysslade ihop min middag fick jag ett sms.
- Jag har hittat nakenbilder av dig på nätet

Jag fick en chock!! Vadå? Vart? Hur? Jag fick bilder i huvudet, likt Rhiannas nakenbilder som läckt ut. Men några sådana har jag ju aldrig tagit. Jag började fundera, har någon smygfotat på gymmet, badhuset? Ringde upp min kompis som talade om att hon sökt på google och att de var där. Hennes röst lät allvarlig. Jag slet fram datorn och den var så seg men jag började söka febrilt.

Inga bilder. Min kompis började skratta! Chocken började lägga sig. Jag fick tillbaks färgen i ansiktet. Nu ska hon få igen. Vi får se. det ska mycket till för att det ska bjudas på en nakenchock! Tills dess bjuder jag på en gammal goding.

Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0