Kort update..

Jag har knappt läst nyheter på aftonbladet eller hunnit se på Tv den här veckan. Uteslutande har jag rännt på kvällarna dels som ett resultat av att vara gräsänka några dagar medans karln är ute o ser världen. Jag har hunnit vara iväg hos jäntan och äta god mat och se fotboll med kärringarna, ja tv'n stod på i bakgrunden men mer intressant var att prata på flickors vis och äta gott till. 

Har också fastnat en väldigt bra bok, nu läser jag uppföljaren. Flyga Drake av Khaled Hosseini var boken jag först slukade. Rekommenderas varmt. Boken är väldigt bra, spännande och emellanåt väldigt sorglig. Uppföljaren handlar inte om samma huvudpersoner men man känner igen miljöer och händelser. Den heter Tusen Strålande Solar. När man anser att 30min väntan på pendeltåget går på 5min så är det riktigt bra!

Nu ska vi iväg och fixa med en liten grejj som tillhör en större grejj blink blink!
 
I helgen har tanterna stämt lite träff, bara att ladda inför bra stämning och kul sällskap.

Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0