I helgen blir det landet...

Dagens 5 bästa!

1. Ulricehamn som alltid drabbats av ett moln på väderkartan
Hm.. vem kan vilja den staden något ont. Jag skulle kunna komma på minst 5 andra städer som man gott kan gömma under kartan. Hellst förtränga att de finns.

2. Magnus Betnér, tal till nationen
Det finns få som kan sätta saker och ting i större perspektiv.

3. Gryta!
Nu är hösten här och det är dags att rensa kylskåpet. Du kan få till en gryta med det du har hemma. Lite spice och lite kärlek och en klick med grädde så har du den. Min (karlns) gryta står nu o jäser till sig.

4. Äldre filmer som fortfarande håller riktigt bra standard
Jag ska snart se Bullitt som har en väldigt bra biljakt. Såg Flykten från Alcatraz för några veckor sedan. Riktigt bra film, med en ung Clintan. Jag valde att tro på att de klarade sig.

5. Glada härliga människor som kan ta livet med en klackspark
Det är de som ger en energi, utbyte av glädjehormoner och när vi kan skratta åt eländet tillsammans så blir dagen lite enklare att ta sig igenom.  


                             Glöm dina bekymmer för i morgon kommer nya..... 
                                                                                                              
                                              
  Krizz~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0