Dagens sanningar....

  1. Jag åt bondens köttfärsås med potatismos
  2. Pratade i telefon, samtidigt gick jag väldigt fort och hade min kaffekopp i handen, halkan var riktigt nära
  3. Jag har pratat en gång för mycket om den där Anka tjejen
  4. I dag var fjärde dagen jag valde bort träningen till fördel för jobbet.
  5. Gräsklippare är dyra
  6. Klockan är alldeles för mycket och jag sitter och skriver den här listan

I morgon blir det andra bullar, då åker jag iväg till landet en liten stund. Jag måste dels hitta en ny bok att läsa men jag hoppas även på att få tid till rehabilitering, harmoni och en stund av go självömkan.

Klä inte ur er till apor när jag kommer hem för den gubben går inte.

Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0