När man blir skrämd...

Hade precis läst nåra kapitel ur ”Sjöjungfrun” som är en deckarroman av Camilla Läckberg. Nu var jag inne på del delen av boken där det börjar hända otäcka saker i samhället. Rysligt spännande intill den sista stund som jag orkade hålla ögonen öppna. Efter en stund låg jag och sov med boken liggande tätt intill. Jag drömde, tror jag. Tröttheten blandades med drömmar av den miljö jag precis läst om. Plötsligt kände jag en närvaro som inte skulle vara där. Jag kände mig iakttagen så jag slog jag upp ögonen och skrek till, jag möttes av ett stort ansikte som stirrade på mig, hjärtat låg i halsgropen.


Det var bara karln min som ville stoppa om mig och släcka lampan. Jag var så trött så jag somnade om …

Krizz~

Sjöjungfrun


Kommentarer
Postat av: Cristina F



Bra skräckistips lagom till Alla helgona.Av någon mystisk,okänd anledning valde jag just den här boken,jämte Paulo Coelho's roman "Brida",på mässan i Jönköping.Doftljus,varm filt o ångande té.Enjoy!!M

2009-10-29 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0