När man har lata dagar...

Det är så skönt när man har lite latartid, tid man inte gör så mycket på. Då sitter jag mest framför datorn och läser bloggar, äter en kaka och njuter av tända ljus. Radion spelar, i övrigt är det tyst i huset. Karln är iväg på äventyr, byggolle o bäjör bygg, eller vad det nu heter och har "egen" tid. Jag tittar på kläder, tittar på serier på datorn och funderar på om jag ska ge mig själv en Iphone i julklapp?

Inte allt för lat måste jag erkänna, jag har även haft storstädning på nedre våningen i dag. Tvättat och grillat två korvusar. :D

I går såg vi Luftslottet som sprängdes. Inte fullt så mycket spänning som i tvåan men den var riktigt bra. Det var den sista delen av 3. Bra film SKA ses på bio.

Jag hoppas att de släpper Metropia på bio och inte kör den enbart på filmfestivalen. Det är en film av min favoritkrönikör på DN, Tarik Saleh. Mörk och dyster. Filemn är animerad men de har fått till den jättebra. Handlingen är lite diffus, den handlar om tunnelbanan, en blond tjej och konspiration.

Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0