När man grubblar...

Vi får storbesök av karlns familj som gästar oss under helgen. Det blir till o göra köttfärslimpa, handla och städa. Vill att helgen blir någorlunda fri från regn så att man kan ge sig ut i spåret på den nya orten. Bättra på sömnkontot står också uppskrivet på listan. Det har blivit lite dåligt med det under veckan.

Jag har precis fått tillgång till Internet i det nya hemmet. Tv boxern och allt annat väntar jag fortfarande på, men helt ärligt så klarar jag mig helt utan tv men Internet, det går bara inte. Det stör mig så fruktansvärt att man bor bara några Km in i ett lugnare område och plötsligt känns det mer som att man bosatt sig i öknen, vad gäller tekniken. Klaga, jag? Jo något ska man väl hitta. Har löst det nu så jag är nöjd.


Har tänkt på min vän Steffy, som är lite längre bort. Får hoppas på att det går bra med allt runtomkring. Hon har hunnit bli Mrs Steffy och nu hoppas vi att festen kan gå av stapeln här i Sverige.

~Krizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0