Julbord på Nyckelviken

I år testar vi på Nyckelvikens julbord som ligger i Nacka. Förra året var vi på Gondolen, väldigt tjusigt men jag saknade julen. Utsikten kunde man ju  absolut inte klaga över men mysfaktorn var inte där. Nu hoppas jag att Nyckelviken bjuder på lite mer jul. Jag som inte äter det som andra kallar för ”delikatess” ål, sill, lutfisk måste ju få kompensation i form av känsla. Jag äter köttbullarna, bakelserna och dricker glöggen och vill se en tomteluva, en gran och höra klangen av någon bjällra.

Nyckelviken var med på listan över Stockholms bästa julbord.
http://www.city.se/  16 november 2009, sid.13.


~Krizz

Jul jul..


Kommentarer
Postat av: Sugianto

siiiiiLL och lutefisk muuuuumsfillebabba :D



2009-12-27 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0