Stockholm Jazz!

På söndag bär det av till Skeppsholmen och Stockholms jazzfestival för att lyssna på en hel del skön musik. Jag ska äntligen få höra Erykah Badu, har missat alla hennes Sverigebesök hittills men nu ska hon äntligen få sjunga loss för mig på riktigt. Det är en hel del sköna artister som spelar den dagen. Vädret skulle inte bli så bra så jag får ta med mig poncho och paraply.

I övrigt ställde Lauryn Hill in sin spelning det här året, henne såg jag på festivalen för ett antal år sedan. Hon drog ut på tiden innnan hon entrade scenen och då hade hälften av besökarna redan gått hem. Bra var det då kunde man få en bra glimt. Hon gjorde några låtar sen försvann hon som en avlöning.


Bild: http://www.stockholmjazz.com


Jag vill också spana in festivalen!




På spaning efter..
Tvättade mina blå tygskor så att de gick sönder. Är nu på desperat jakt!

Wishlist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0