Sjusovare!

Vaknade av att klockan stod på 08:25! Yes, sleepingbeauty has spoken. Jag skyndade på med kläderna och hoppade över mina saker som låg överallt på golvet. Slog i resväskan 5 gånger och den sista gången svor jag hårt och sparkade iväg den. Oh no, hade även somnat ifrån tvätten i går, så den var jag också tvungen att hänga upp illa kvickt. Det blir till att stryka den sedan. Klockan 8.40 satt jag på motorvägen. 9.02 framme @ work.

Väckarklockan ringe ej

I bland är jag bara för virrig, måste varit jättetrött för att jag lyckats stänga av klockan helt när den pep i morse. Åh!

På Essingeleden såg jag massor av poliser som eskorterade stora bussar och i bussarna satt det kostymklädda figurer. Det måste ha med Eu mötet att göra, men vad skulle dom göra söder om stan? Måste vara ett sånt där topphemligt möte så att det inte blir en massa kravaller och ouppstyrda demonstrationer. Jag har försökt plöjja tidningen men jag lyckades inte hitta något.

Fortfarande värme utanför förnstret. Kanske ska ge mig på en lunchträning och jogga i eftermiddag.

Hoppas att dagen springer förbi för snart är det fredag och dags för country a la Muskö!

Ha en bra dag
Krizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0