Lata dagar på Muskö

Det är helt underbart här ute på landet. I morse vaknade jag av att Jannica lade sig raklång på mig. Hon är riktigt go den tanten, speciellt när hon är glad och pigg. Tycker om henne massor! Hennes familj är underbar och vi har alltid trevligt när vi gör saker tillsammans. Vi har även 4st katter här ute, de små liven gör så att tillvaron blir rolig. De hittar på bus och fräser åt varandra i bland. De stora katterna håller sig undan för de små, tycker väl att det blir alldeles för jobbigt med en massa spring i benen.
 
Vi har solat och några har även badat, jättemodigt. Jag är nog mer av en sann badkruka så jag applåderade mest när de plaskade. Att ha en strand för sig själv är relativt lyxigt i dag. Det traskade förbi lite folk då och då och när vi skulle gå kom det ett tjejgäng på 4st. Vad mer kan man begära av livet?

Ikväll blir det middag vid muskö brygga med liveband. Ser fram emot att åka dit. Nu när vädret är så här bra så kommer kvällen att bjuda på många fina inslag. Finemang!


Bilder kommer efter helgen. Då blir det även mer uppdatering från Jazzfestivalen. Hej hopp!

Kram
Krizz~

Kommentarer
Postat av: Mino

Svar: Oohh ja, jag älskar rap från the good old days. Då den var som bäst =) Dock är ju den låten från år 2000 but still :)

2009-07-18 @ 17:27:14
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0