En fin dag på smålandslätten

God morgon! Det verkar bli en kanondag här nere i Småland i dag. I morgon åker vi vidare till Öland jag o karln i huset. Vi har inte betsämt några speciella aktivteter utan att ta dagen som den kommer. Uppleva Böda Sand och Borgholm, strosa i små byar och kanske hitta något fint på loppis att släpa hem?

I dag ska jag  konstruera ett fågelbad som ska stå här på tomten och locka till sig småfåglarna. Jag ska gjuta den i cement. Sedan åker vi iväg och spelar lite golf är det sagt. Någon enstaka boll ska jag väl klara av att slå iväg. Annika Sörenstam get out of the way!


Uppdatering och bilder från dagen kommer!


//Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0