Jag har disco fever!

Vaknade för en stund sedan av att det luktade kaffe i hela huset. Har precis ätit frunch och plöjjer nätet på sommarkläder till resan. Det är bra att vissa redan släppt sina vårkollektioner men det känns konstigt att titta på kortärmade toppar samtidigt som det ligger en stor hög med snö utanför fönstret. Jag har lite träningsvärk efter ett mördarpass i går. Jag var så slut att jag höll på att göra på mig. Benen orkade knappt sista biten. Riktigt skönt! Bästa instruktörerna på Nautilus. Roliga men hårda. Jocke är skön, han! Kommentarerna haglar så man skrattar och samtidigt gråter av smärta.


Nu ska vi pyssla vidare och snickra lite... för jag har upptäckt att det inte görs av sig självt. Kanske dags att ringa Arga snickarn, Mhm ;)


Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0