När man njuter av...

Bokade en Spa anläggning för att få mina vänner att känna sig riktigt bortskämda för en dag och för att orka med att fira ordentligt. Jag var så nervös för att inte allt skulle klaffa. De visste inte vad vi skulle hitta på och jag höll det hemligt i flera månader! Jag blev mutad och utskälld flera gånger men jag läckte inte, inte ett dugg.



Här avklardes diskussioner och massor av tjejsnack i takt med att champangen flödade, bubbelpoolen bubblade och alla vart i någon slags Spa trans under kvällen. Man skulle kunna suttit där en hel dag bara för att njuta av miljön. Här fanns bastu, solarium, massagestol och allt nödvändigt för att bli ännu vackrare inför utgång.


En speciell dag för mina speciella och fina vänner.....
bubbel bubbel
Efter uppladdningen åkte vi vidare för att svalka oss med drinkar och möta upp karlarna som inte fått vara med tidigare.

Festade vidare tills fötterna och orken gav upp.

grr




Krizz~

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah va fina bilder ;)

2009-08-25 @ 15:22:16
Postat av: Anonym

förresten glömde skriva att det e Tizi

2009-08-25 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0