Odd molly

Jag måste uttrycka det jag känner just nu. I dont get Odd Molly! I DON'T get IT!! Någon vänlig själ som kan visa något plagg som sitter snyggt och något man känner sig fräsch i när det gäller Odd Molly? Det är dessutom hutlöst DYRT. Jag tror att de lurar ett får i busken här....






Kläderna säljs jättedyrt även via second hand och där sitter och folk är som besatta efter dessa kläder. Jag måste vara den sista personen som inte fattat. Tänker jag tillbaks så har jag inte heller något starkt minne av att jag sett någon i de kläderna och tänkt
- hm.. Nice..

Någon? Halå?

Krizz~

Kommentarer
Postat av: Rima

Not for me either.......

2009-08-05 @ 10:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0