Mysiga lördag

Ligger fortfarande  sängen , super kaffe och lyssnar på token Lilla el fadjis radioprogram i P3. Vi ska ut och promenera senare men först bör vi äta lite frukost innan jag stupar. I går for vi iväg till Tullinge till Chris och Jempa för att delta i pokerturnering. Jag torskade förts av 20 pers. Jäkla! Hade rätt bra flyt men förlorade stort också. Det var tur för finalen avslutades vid 2 på natten och då låg jag redan hemma sött och sussade. Karln gick det inte så bra för heller men nästa gång laddar jag upp ordentligt med redbull och min pokerhatt på.

Jag har gjort något kul. Den 1a November blir det av. Jag är väldigt road men först en massa pappersarbete och klurerier sedan följer planering.

I dag ska vi fira en tjejkompis med lite fest och tillhörande drinks. Ska försöka dokumentera lite.

Nu är jag sugen så att jag avslutar här.

Kram Krizz~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0