Lite om det och så..

Ha! Jag hann inte ens blinka så var veckan över och jag tillsammans med mannen i mitt liv låg helt
utslagna på soffan i fredags. Handlade lite käk och det var i princip den enda aktivitet som jag orkade med.

Lördagen spenderades i gott sällskap med tacos och jag fick lira supermario på Nintento, det gamla Old School. Det var hur roligt som hellst. Hade jag haft detta hemma så hade jag suttit där ännu. Kunde fortfarande trixen men jag var  ringrostig. Har själv ett gammalt Sega kvar hemma men Sonic är inte lika roligt som Supermario, inte riktigt.





Lördagen spenderades i tyresta med en 6 km promenad och korvgrillning. Jag gillar att gå där,
det finns så många slingor och emellanåt blir det riktigt jobbigt för stigarna är fulla av rötter så
man får både tänka på stegen men även hoppa o gå upp o ner för backarna. Det är vackert!



Nu är veckan i gång. I kväll träffar jag mina kärringar en stund. Det ska bli gott med
tantsällskap och något bra till middag.

Kram
Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0