Ledig i dag

I går skulle jag klara av en massa bestyr men skulle först ge mig ut på en shoppingtur. Jag for till Farsta där jag sprang fram och tillbaka för att finna någon pinal. Ingenting. En kaffe och två timmar senare åkte jag ut till Forum Nacka. De har lite större utbud men inte samma rusningstrafik som i stan. Man slipper trängas och allt ligger inom ett ganska bekvämt avstånd. Sex timmar senare hade jag fått ihop några plagg. Puh! Jag är så dålig på att shoppa. Förstår inte hur man kan lägga ner tid på det? Det gör ont i benen, man är trött i skallen och efter att ha tagit av sina kläder ett 100-tal gånger så börjar man ruttna o så går jag hem med ingenting. Jag brukar ofta gå med min shoppingtjej för att hon bokstavligen tvingar mig att prova massor av kläder, man vet ju inte om de sitter bra eller ej förrns de är prövade. Shoppa på nätet är det bästa jag vet! Man sitter där med ett glas vitt, klickar sig fram och hej o hå så kommer kläderna hem till mig istället.

I dag vaknade jag och fick massor av fina presenter och blommor. Tack snälla familj! Mor och familj var här förra helgen för att fira lite och den här helgen festar vi loss. På jobbet fick jag världens blomma och mina snälla arbetskamrater gav mig precis vad jag behövde. 1 flaska Tequila att festa loss på! Fina i kanten.... näh inte vi inte.

Nu ska jag snart bege mig ut på stan igen men först är det några saker som ska klaras av.

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0