Det började med en låda



Karln - Vi måste ha större... nu!

Jag - Jo..

K - Då ska jag bygga en egen walk-in-closet till dig och fixa med fräscht golv, sminkbord och spegel med schysst inredning och ljus. Jag ska bygga skohyllor och ordna med bra ytor så att kläderna får ordentligt med plats.

Jag - JA JA JA!

K - Därefter om jag ser ETT enda klädesplagg utanför detta område så kommer de att brinna upp.

Jag - .....


                                

Jag vet att det ser ut så men vi har verkligen ingen plats hemma längre. Jag bor i påsar och flyttkartonger. Trots att garderoben är min så vill jag inte ens tänka på att alla mina saker som är magasinerade och kläderna är det enda jag har just nu. Allvaret börjar nästa helg. Då ska vi på ytterligare en visning av tusen avverkade redan. Håll tummarna för mig.


Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0