Äventyr på tekniska


Det var en varm och solig dag då vi trotsade allt vad strand och solande hette och besökte tekniska muséet tillsammans med familjen som var på besök i Stockholm. Det är verkligen roligt med dessa aktiviteter. Trots att det var för lillebrors skull så kunde jag inte hålla fingrarna i styr. Jag konkurrerade ut de andra barnen så hårt! Jag är större o starkare.. flytta på er.




Tekniska muséet tummen upp!    Tekniska museet rymdavdelning
Mamma testar att skruva bultar med rymd klädsel.     Testar att sova i rymdsäng. Lillebror är inte alls intresserad

Huvudet på en tallrik på tekniska    Malin dansar
Hungrig?                                                                                         Shake it Malin

Vi testade också biografen Cino4. Såg en rymdfilm där kontentan var - Jorden kommer ändå att gå under.
Ja det var roligt att höra, men de fösäkrade också oss om att vi kommer att flytta till en annan galax. Jag tror att det är ljug, de ville inte ha arga föräldrar vars barn blitt självmordsbelägna efter filmen. Nåja, kul med alla effekter och 4d kvalitén. Dessvärre överlistade en 9 åring både mig och övriga vuxna och vann frågetävlingen efter filmen.

Hann inte med allt. Nu måste jag skaffa mig ett nytt förkläde och bege mig dit igen. Jag längtar. Lillebror när kommer du igen?

Krizz~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0